Sitter fortfarande här...

  2011-07-19 / 15:13:06 / life by me /
Helt ofixad och lyssnar på musik. Har hunnit tvättat ansiktet sen jag uppdaterade sist. Hanna tjatar hela tiden om vad vi ska göra och jag vet inte, jag har inte lust att göra någonting alls. Bara ligga hemma, glo på en film och chilla. Har inte lust med något jävla parkhäng som man fixar sig grymt för. Jag orkar inte, inte idag. Hela dagen är upp och ner känns det som, och det är inte Hannas fel. Jag skulle aldrig ha svarat i telefonen för jag visste att det skulle bli ett helvete i mitt huvud sen. Assååå, jag vill åka till Sälen för att komma bort, jag saknar Frida och Hanna åker snart ifrån mig. Låter det som ett bra sommarlov eller??????????



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious