Svar på frågestund! Hoppas ni är nöjda över svaren :)

  2011-07-13 / 21:33:31 / frågor & svar /
Svar:
1. Jag försöker blogga 5 ggr per dag, men det är inte alltid det går. Har inte med mig datorn överallt, men ska försöka bli bättre på att mobil blogga.
2. Hmm, svår fråga.. Tror nog att jag bloggar mest för att jag ska ha något att kunna läsa när jag blir äldre och titta tillbaka på vad jag gjorde osv. Men annars vill jag väll få fram hur en vanlig 15årings liv ser ut.
3. Varför jag började blogga vet jag inte riktigt. Frågan påminner lite om fråga 2 så svaret stämmer nog in lite här också!
1. Jag tycker du är en skön och härlig person som jag skulle kunna komma nära tror jag! :)
2. Hmm.. Det skulle nog vara Cola och Sibyllas kebab tallrik. De tre personer jag skulle ta med mig skulle nog vara Evelina, Frida och Hanna :) kram!
1. Jag har bloggat i 1 år och 8 månader.
2. Jag läser mina vänners bloggar sant de lite större.
3. Jag har ungefär 300 besökare.
1. Förstår inte varför denna fråga kommer upp överallt på bloggar! Är den så intressant? :o Skulle gärna vilja veta vem du är eftersom jag inte känner någon Tove (?) :)
Tack! :)
1. Åh vad svår! Alla smaker finns ju nästan.. Kommer inte på någon direkt, men favoriten är hallon sorbet :)
Det är helt okej, kram!
1. Vi träffades genom Hanna :)
1. Svart, vit och grått.
2. 1.71 m.
3. En.
4. 1 seriöst.
5. Svaret står lite längre upp, checka där!
6. Jag är en tur männsiska :D
Kram!!
1. Jag vill gå Spa och Friskvård, Stylist eller frisör :)
2. Plus gymnasiet i Örebro.
3. Står lite längre upp! :D
1. Jag använder mig av Canon IXUS som är en digital kamera med 14.1 mp :)
1. Gina, h&m, cubus och bikbok.
2. Adele - Rolling in deep eller Ron Pope - I'm yours.
3. Mina ben tror jag :)
Puss!
1. Jag tycker du är en snäll männsiska som bryr sig om andra!
2. Du hittar svaret längre upp! :)
Saknar dig också!
1. Vill gå antingen spa och friskvård, stylist eller frisör :)
2. 3 månader.
3. 300 ungefär :)
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious