dagens

  2011-06-24 / 16:45:29 / life by me /

ph; dagens outfit
kavaj: h&m - tunika: gina tricot - svarta tights: ginatricot - smycken: hm, gina, ur&pen
och nej jag har ingen fläck på benet, det är min spegel som är vääääldigt skitig


gästerna är här och vi har precis fikat, jag vet fortfarande inte vad som händer ikväll men jag vet att jag inte har lust att göra någonting iallafall. känns bara som att alla ska ut och supa, och jag sitter här som ett jävla fån som inte dricker. men aja, alla kan inte vara likadana.. ska höra med jenny vad hon ska göra, hörde ett rykte om att vi skulle ha filmkväll (?). tycker det låter ganska mysigt så det vill jag iallafall.. ni kan ju höra av er, pusselipuss!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious