Godmorgon bloggvärlden!

  2011-06-30 / 09:07:59 / life by me /
Jag är förbannat trött. Blev väckt av Jesper klockan 6 av att han ringde o väckte mig, han tyckte det passade väldigt bra eftersom han vaknade då. Och jag lacka ut som vanligt när någon väcker mig.. Är iallafall vaken nu så ska göra mig i ordning nu för att åka med mamma till Lidl och köpa cola, godis och lite så.. Jag går fan inte upp ett gram seriöst! Imorgon åker vi till Ullared och jag är så jävla taggad. Åker klockan halv sex och jag säger bara HELLO TJURSKALLE!
// tisarn i juni, med klassen


evelina

Sv: Joo det är toppen :) ska du göra idag då?

2011-06-30 @ 10:39:31
URL: http://eevelinaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious