Vad händer den här veckan?

  2011-06-27 / 01:39:38 / life by me /
I veckan åker jag till hmm... Ullared! Haha, tradition i våran familj. Sen så ska jag hämta alla mina saker som jag har hos andra i veckan, lämna tillbaka saker osv... Åh vad skönt det ska bli. Sen ska jag försöka fixa häcken också, så kag får mina 600. För dom ska jag köpa ett par skor och något mer? Spara kanske!
Om ni undrar varför jag inte köper skor för sponsor pengarna jag fick så ligger dom på mina föräldrars konto och dom vägrar ta ut det till mig eftersom jag bara handlar upp det! Haha, för jobbiga. Ska även sova hos Jenny imorgon, och så händer det lite annat som jag kan berätta om imorgon!
Ni kommer aldrig kunna gissa vad det är ;)
Mg_2617-copy-1024x682_large
Sneak peak från we♥it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious