JLJAKBDKW

  2011-03-01 / 21:57:17 / life by me /
Hey!
Känner ingen störra lust att blogga just nu för har världens huvudvärk, men jag gör det i alla fall. Idag var det ju skolan som vanligt och det var ju inte så speciellt märkvärdigt. Slutade i alla fall klockan två och då kom mamma och hämta mig o skjutsade mig till skogstorp direkt. Där väntade Gabbe på mig o vid tre så träffade jag Evelina. Vi gick till gc och åt o lite så. Sen skulle vi gå till gården men nej det var inte öppet, såklart! Har inte varit där på jätte länge. Vi gick i alla fall till bibloteket då och satt där o luffa.. Och nu är jag helt plötsligt hemma och ska gå o sova, är sjukt trött! puss..

/jag har saknat dig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious