Har precis....

  2011-05-13 / 10:41:29 / mitt liv som dansare /
Har precis tryckt i mig en hel kyckling macka och nu åkte vi precis förbi McD och insåg hur sugen jag är på en fet kladdig cheese!!! Vi ska ju stanna och äta någonstans på vägen och jag hoppas verkligen det blir på McD. Håller även på och ladda ner två filmer, Black Swan och Ha Ett Underbart Liv. Hoppas det blir bra och passar någon att kolla på iallafall. Haha, jag är nog den enda utom danslärarna som har dator med sig på denna resa och det känns faktiskt skönt på ett sätt. Har fått typ en timmes sömn och tio sms från en och samma person på den tiden, helt sjukt! Blir nästan sur.. Mina ögonbryn ser ut som skit men det är endast för att jag legat med ansiktet ner i kudden för att det har varit så jävla ljust i bussen. Fast det är det väll fortfarande och jag vill sova så antar att jag får borra ner huvet igen.. Det gör så himla ont och jag har märken i hela ansiktet men jag fpr leva med det.
Vi hörs senare!
Gammal fjortis bild!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious