Tänker blogga om STHLM

  2011-05-25 / 20:51:57 / life by me /
Som det står i rubriken så tänkte jag blogga om hur det var i STHLM eftersom jag inte har gjort det ännu. Känner att jag inte har haft riktigt med tid till det och nu när jag egentligen borde sitta och plugga så fixar jag det här istället.. Jaja, känns som att jag inte orkar plugga för jag är sjuk och skoltrött, ska bli skönt med sommarlov snart. Men iallafall, kommer visa bilder och ytterst lite text, bara tala om vad vi gjorde på bilderna typ..
Okej, resan började med att vi tog tåget till Stockholm som gick 08.35 och det såg ut ungefär såhär:
Hade lite damp för att jag inte hade käkat någon frukost:
Och det blev ju inte bättre av att Ida, Olivia och Anton hade bullfest på tåget, lite tjurig vart jag.. Men då tog jag fram min Coca Cola Zero eftersom jag gick på diet som jag sa, fast sen kom vår lärare med mackor och då åt jag en hel baugett..
På väg, Anton såg något grönt..
När vi kom dit gick vi direkt till stan och började shoppa:
Sen var det dags för att luncha, egentligen skulle vi äta på Taco Bar men det var sååå sjukt mycket folk där så vi valda Donken istället. bra val huh?
Efter det mötte vi upp Anton och Krille på plattan och därifrån tog vi spårvagnen till Gröna Lund.
På Grönan:
Sen åkte vi tillbaka till stan för att shoppa ännu mer och för att äta på Taco Bar men har ingen bild därifrån..
Sen så gick vi iallafall till T Centralen och köpte något att dricka och för att gå på toa.
Tåget hem och jag prata som ***, det var tydligen inte ok och alla fick damp. Men jag fortsatte för jag brydde mig inte!
Och detta fick jag med mig hem:
Och där var det slut, peace!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious