Tänkte berätta...

  2011-05-03 / 17:08:31 / life by me /
Vart jag ska åka i september.. Igår beställde pappa en resa till han själv, mamma, mig, min syster och hennes kompis Pernilla. Så någon gång under september åker vi till Turkiet, Alanya och ska bo på Villa Sun Flower 1. Det ska bli hur sjukt kul som helst och nu har jag något att längta till haha! Sist jag var i Turkiet var för två år sen, och jag skanar det jätte mycket. Tror att jag bara kan vara mig själv när jag är utomlands för där känner ingen mig utom min familj som jag kan vara hur jag vill med. I Turkiet hör jag hemma och vi har massor med vänner där nere, ska bli sjukt kul att träffa dom! Vi brukade alltid käka på en resturang som hette Bella Rosa men den hade lagts ner när vi kom dit förra gången och jag börja stört böla.. Men nu vet vi iallafall vart dem som jobbade där och vi ska hälsa på dem har jag bestämt. Ska iallafall bli sjukt skönt!


Vi ses här!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious