you have always been the innocent little girl who does not say a damn thing

  2011-05-22 / 16:57:21 / life by me /
ÅÅÅÅH, f***** ur.
-
Gårdagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men den slutade bra iallafall. Började med att jag och Olivia tog hennes cykel ner till Hästhagsbrottet där Anton, Johan, Gustaf, Ida och lite fler skogstorpare var. Va iallafall där en stund, sen tog jag Olivias cykel med Olivia på släpet och drog ner henne till Kumla. Träffade på typ Chala, Linus, Michelle och Josse. Ganska trevligt och träffa på dom, rätt längesen var det.. Aja vi drog iallafall vidare till Aramis efter en liten stund och där var Emil och Robin. Var med dom resten av kvällen och där slutade det.
-
Nu har jag precis fixat klart mig, och vi ska snart till Olivia. Hon ska hämta saker och sen sover hon troligtvis här för vi ska till Stockholm imorgon med Entreprenörerna. Kommer bli så jävla kul! Mums. Ska försöka hinna med och träffa Emil och Robin en liten stund också, sen ah vettefan. Vi hörs senare.
Puss!
-
Dagens outfit, på sidan eheh.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious