Den tjejen, ja hon var fin. Ända tills hennes 30 dagars gratis photoshop tog slut.

  2011-11-13 / 17:26:18 / life by me /
Förlåt för taskig uppdatering, ska skärpa mig nu.
Igår var Jag och Hanna på danstävling. Frida följde också med som smink och hårfixare. Gick sådär men är ändå nöjd. Vi kom hem runt nio och då duschade jag o sen åkte jag direkt till Hanna och Frida, vi fixade oss o lite så sen så drog vi ut o träffade Emil, Eric, Marcus, Julia och Felicia. Trevliga folk det där! Slutade med att vi satt hemma hos Frida o ja.. Vad mer kan jag säga? 

Nu ska jag försöka städa lite, duscha, bestämma kläder tills imorgon då jag ska på praktik. Kommer vara inne i örebro så om någon vill träffas är der bara att ni säger till! Ni har mitt nummer ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious