klagomål..

  2011-11-02 / 01:04:51 / life by me /
Har fått galet många klagomål i skolan och när jag umgåtts med folk att jag bloggar sjukt mycket föööör lite. Och jag lovar att det ska bli ändring på det. Kan ju börja med o berätta vad jag, Hanna och Frida har gjort idag och vad vi gjorde igår. 

-

Igår:

Startade kvällen hemma hos mig med lite chill snack och fix. Drog till Kumla vid typ 7 med en cykel och en moppe. V chillade runt lite, träffade folk som man inte träffat på evigheter, väntade på några vänner som aldrig hörde av sig sen, träffade saknade Jenny och åt på Aramis. Drar slutsatsen - vi träffade väldigt mycket folk..



-

Idag:

Idag vaknade vi upp i min sköna säng. Åt frukost och bestämde oss för att åka in till Marieberg. Min syster var så snäll och gullig så och skjutsade in oss dit. Hittade en brun tröja och ett blått linne på Cubus. Åt även nacho-tallrik som vanligt. kom på att jag köpte vaselin också btw haha. Vid klockan halv sex kom Hannas mamma och pappa och hämtade oss och sen åkte vi till Stadium och köpte nya dansskor till Hanna. Runt sju åkte vi iallafall och tränade o efter det så träffade vi Anton och Emil. Mamma hämtade oss runt halv elva och jag är en glad tjej som inte vet vad jag ska skriva längre så ni får några bilder!!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious