bloggar åt en speciell person

  2011-10-10 / 21:21:54 / life by me /
Fick ett meddelande på facebook som det stod såhär i: 

''Jag följer din blogg så kan du snälla blogga :$''

Och såklart gör jag det för din skull gullunge! Jag har ju egentligen bloggtorka, men nu gör det ingenting. Under kvällen har jag bara suttit vid datorn, ätit sallad och pratat med J♥ som jag förövrigt ska vara med hela helgen. Fy så underbart det kommer bli. En ganska stor del av mi kväll har också bestått av tyska läsning, men ingenting fastnar. Det är helt sjukt att jag har läst tyska i snart fyra år och jag kan knappt fråga hur någon mår.. Jalla bror jag orkar inte med skolan.

Nu ska jag sakta börja röra mig in till badrummet för borstning av tänder och ansiktstvätt, sen ska jag sätta på ''Jag Saknar Dig'' som jag började kolla på idag igen. Tjöt som en fontän som aldrig slutar spruta haha! Fyfan så sorglig film säger jag bara..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious