dömd livet ut om man en gång blir straffad.

  2011-10-19 / 21:15:32 / life by me /
ett korthus av fördomar stämplad i min panna, samhällets moral som är byggt på något helt annat. gör mig förbannad enitik utan mening, herr och fru svensson med förutfattade mening. jag vet vem jag var men jag känner mig själv nu, titta mig i ögonen sanningen kommer fram tillslut. vad fan vet du om mig, hur fan tänker du.. 

ni rullar ut den röda mattan framför era fötter, slänger en blick jag vet hur ni tänker. ni kollar på mig som om jag vore något rovdjur och tänker för er själv, att hon ska låsas in i en bur. vem är dom, som spottar mig i ansiktet? vem är du, utan stolthet och realism? vem är du som inte känner mig längre, och vem är du, människan utan respekt nu?
ni rullar ut den röda mattan framför era fötter, slänger en blick jag vet hur ni tänker. ni kollar på mig som om jag vore något rovdjur och tänker för er själv, att hon ska låsas in i en bur. vem är dom, som spottar mig i ansiktet? vem är du, utan stolthet och realism? vem är du som inte känner mig längre, och vem är du, människan utan respekt nu?




kuken

jag älskar dig<3

2011-10-19 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious