jag älskar dig min fina vän.

  2011-10-26 / 16:15:06 / sad days /
Även om allt känns tungt, även om du bara vill sjunka ner under marken, även om du blir ledsen, även om allt är skit och även om ingen eller inget får dig glad så vet jag att du är stark. Du är en utav de starkaste personerna jag känner och jag vet att du kan ta dig igenom det här så som du har tagit dig igenom saker förut.

Allting blir inte alltid som man önskar, men vet du vad? Det är nu som jag ska hjälpa dig. Och jag kan lova dig att jag alltid kommer finnas för dig. Bara tio siffror bort. Ring, smsa eller gör hur du vill, jag finns här för dig det vet du. Och kom ihåg en sak: jag är stolt över dig. Stå på dig, jag vet att du kan!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious