Gymnasiemässan

  2011-09-27 / 20:45:53 / life by me /
Var ju som sagt på gymnasiemässan i Örebro idag och jag kan säga till er att det sög. Jag menar, hur kan man tycka det är kul att gå och kolla på olika gymnasier man ska söka till när man slutat nian? Jag tycker inte ens om att gå i skolan nu, så att bara gå och titta runt på allt och veta att man har tre eller fler år/ beroende på vad man väljer) kvar framför sig gör mig galen. 
-
Iallafall så har jag tänkt mycket på det här med att börja på Plusgymnasiet i Örebro så därför gick jag dit och kollade direkt när jag kom dit. Fick lite information om alla linjer man kan välja och då ploppade samhäll upp i mitt huvud som något jag skulle vilja gå helt plötsligt. Först hade jag tänkt att söka Spa&Friskvård i första val, sen Stylist och sedan typ Affärsekonom eller Frisör som sista. Men nu har jag ingen aning. Antar att jag kommer få rätt mycket reklam hem i brevlådan så att jag kan kika lite extra på de andra skolorna också.
-
Tror att det här kommer lösa sig och bli bra tillslut även fast jag inte är sugen på att läsa vidare efter nian alls..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious