live your dreams

  2011-09-15 / 20:12:25 / life by me /
Försökte blogga från Fridas Mac förut men det gick inge vidare så här sitter jag nu vid min egna bästa dator som är vrång mot mig.. Tror den har vaknat på fel sida idag och bestämde sig för att göra allt så det skulle gå åt helvete när jag sitter vid den. Stänger av sig pågrund av batteribrist när jag ska lyssna på musik och blogga, Spotify laggar ihop och är allmänt dumt i huvudet, kopplar ifrån sig på internet och ja, ni kan ju förstå vad jag menar.

-

Hittade en poncho på Marieberg som jag tyckte om och ska köpa längre fram, hittade även en skit snygg skinnjacka som jag ska försöka få med hem också. Förövrigt köpte jag ingenting annat än plugg godis och en vitamin well dryck. Nu hade jag tänkt och sätta på min min onepiece, ringa till Jesper, eller iallafall försöka och sen sätta mig och plugga till geografi läxan jag har imorgon. Kommer gå åt helvete men jag orkar inte bry mig. Eller jo, bryr mig gör jag verkligen men det känns som om jag inte orkar med skolan längre även fast vi bara gått i tre veckor. Fy vad jag saknar sommaren säger jag bara! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious